onsdag 9 mars 2016

Äntligen!

Jag har behövt skaffa mig en ny mobil länge eftersom min gamla mobil inte har minne nog att ladda ner musik och spara bilder.

Vi åkte iväg i söndags hela familjen till lite olika affärer som låg ca en timmes bilresa hemifrån. Bra att grabbarna kunde slita sig från sina mobiler.

Jag hittade mobil och även en högtalare så att jag kan lyssna ut i rummet på musiken. Ibland är det bra att ha på jobbet.


Laddsladden är förstås i den nya lilla SweetPea Pod som jag fick från Immi som tröstpris

Högtalaren är den rosa/röda till vänster.

Nu får jag väl ta och sy mig en sån där mobilväska jag har fått mönster till. Jag har ju inte haft en Smartphone tidigare så jag har inte haft användning av mönstret till mig själv.

Inte så mycket till beskrivning var det så när det ringde första gången kunde jag inte svara hur mycket jag än försökte. Jag ville också ha en massa musik i den men det klarade jag inte heller fixa själv. Tur man har barn som kan hjälpa en.

Trevlig onsdag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar