fredag 4 december 2015

Tack Maja!

I början av november fick jag dessa fina jultyger i present av Maja för att jag vann oktober månads bokutmaning.

Ja, present blev det för att jag fick det den dagen jag fyllde år. Jag hade förberett familjen om att jag väntade ett kuvert med tyger och att de kunde spara det och ge mig det den dagen jag fyllde år.


Vilka tyger sen! Och mycket!


Dessa tomtar är ju underbara!


Medan jag syr på annat funderar jag på vad detta kan bli.

Tomtarna blir troligen på varsin julkudde. I övrigt tror jag det blir juliga underlägg. 


Det känns inte riktigt rätt med dessa underlägg nu.

Det blir säkert mera, kanske någon duk.

Var med du också i Majas bokutmaning. Att sy något ur en bok, visa upp på din blogg och länka till Maja. Varje månad drar hon en vinnare.

Trevlig helg!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med gevinsten. Dette kommer nok til å bli mye fint.

    SvaraRadera
  2. Så kul att få se Dina underlägg färdigsydda!
    Och jag är glad för Din skull för den fina vinsten Du fick från Majas Paradis.

    Dollandesign

    SvaraRadera