torsdag 16 juli 2015

Shopping!

Idag var dottern och jag iväg själva och shoppade.


Hos Eva, Guldtråden i Ronneby, blev det lite tyg, vadd och en melerad quilttråd jag inte fick med på bild.

Jag tog i rejält med vadd eftersom det bara är Eva som har denna vadd som är jättebra. Tygerna är till ett speciellt projekt tillsammans med lite som jag har innan.


Dessutom har Cassels kommit till stan och där hittade jag dessa fyra blusar. Jag får passa på nu när färgerna är "mina". Snart är det höst och vinter och det är bara mörka, gråa och trista färger. I mitt tycke alltså. Jag trivs inte alls i de färgerna. 

Nu blir det nog lite skip-bo eller nåt annat spel. Monopol spelar vi ibland men då vinner alltid vår stora pojk. Konstigt är det.

Trevlig torsdagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar