tisdag 12 maj 2015

Lappglädje!

Jag vill tipsa om dessa fem böcker eller denna bokserie, för jag vet inte om det finns fler. Jag vet att det finns en till som heter något med skinn och har inte köpt den för att jag vet inte om det bara är "skinn-saker" i den. Någon kanske vet.

Jag har i alla fall köpt allihop på bokborsen.se som säljer mängder med böcker begagnat och något som jag verkligen rekommenderar.


Lappar i stort som smått


Lappar till nytta och nöje


Rolig lappsömnad för nybörjare


Lappar för alla tillfällen


Julens lappbok

Det är bara ur denna sista jag sytt något klart ifrån men eftersom det är en julduk så väntar jag lite med det. Inte riktigt läge för det nu.

Ur de andra har jag inte sytt något klart ännu men det är väldigt många sidor att bläddra i och inspireras av.

Önskar alla en trevlig tisdag som för min del avslutas med det värsta jag vet ... tandläkarbesök. Usch! Men man måste ju.

2 kommentarer:

  1. Thanks for your nice comment about my table runner on my blog!

    SvaraRadera
  2. De där böckerna är riktigt bra, jag har dem också. Fast på originalspråket Norska :)
    Och jag var också till tandläkaren tisdagkväll :( inte så skoj med tackolov bara bra med tänderna, Skönt.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera