söndag 31 maj 2015

Mors Dag!

Hade inte vadd heller så kunde inte fortsätta med kudden.

Istället får jag leka lite som jag vill. Det var längesen. Har haft två Mors Dags-dukar och en doptavla att göra. 

Kul att bara göra lite som man vill.

Det blir lite hjärtan av kvadrater och trianglar som jag inspirerats av Katherine på hennes blogg http://sewmesomethinggood.blogspot.se/. Jag har länge tänkt göra något av sådana hjärtan. Hon har gjort både kuddar och bonad.

Jag sorterade mina scraps idag och ... oj vad mycket jag har, redan.

Hittade jättebra lådor i veckan till dem.


När det är sorterat ser det ut så här:


Blev också firad i morse av barn och man.


Detta fina halsband valde sonen ut och köpte på marknaden vi var på igår. Han ville gå själv lite och jag fattade inte att han tänkte köpa något till mig.


Fick också denna, en forsythia, med gula blommor (det kanske alla har).

GRATTIS ALLA MAMMOR!

Njut idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar