måndag 29 februari 2016

Lite, lite inspiration ...


Inte mycket sytt på sistone, tyvärr.

Den lilla, lilla rutan till höger heter Geese in the Corner och den gjorde jag igår när jag äntligen tog mig för att sy lite. Jag ångrade att jag inte startade tidigare.

Nästa gång gör jag det blocket större. Det fanns i en större storlek också. Jag hittade det på en blogg. Där har man sytt ihop fyra sådana kvadrater.

Till vänster har jag påbörjat två stycken gröna block till mitt Scrappy Roads täcke som har sammanlagt 22 st block än så länge. En bit kvar innan jag är nöjd.

Idag länkar jag till till Bambis Visa och berätta där du hittar mycket tips och idéer!

God Natt!

2 kommentarer:

  1. Sköna gröna färger på tygerna!

    SvaraRadera
  2. Tack för din inspiration och länkning till Visa och Berätta måndag/kram Bambi♥

    SvaraRadera