tisdag 6 augusti 2019

Sew Together Bag!


För några månader sedan blev denna klar!

Vi var många i min quiltgrupp Kustremsorna som sydde denna. 

Mönstret köpte vi av Quilt Passion.


Det finns tre fack med dragkedjor och fack utan dragkedja däremellan. Man får plats med otroligt mycket i den.

Den var hyfsat lätt att sy men jag tog fram min gamla symaskin för att sy det tjocka i kanten.

Tror att jag bara ändrade till lite längre dragkedja så att den går att fälla ut som jag gjort på bilden.

Idag länkas till Bambi som fortsätter att inspirera med sina Samplerblock!

Trevlig vecka!



1 kommentar:

  1. As reported by Stanford Medical, It's in fact the ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh on average 19 KG lighter than we do.

    (And actually, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING around "how" they eat.)

    BTW, I said "HOW", not "what"...

    Click this link to reveal if this brief test can help you find out your real weight loss possibilities

    SvaraRadera