måndag 8 juli 2019

Mossbys lilla sy- och virkväska!


I november var jag på kurshelg hos Charlotte, Mossby Quiltshop.

Då påbörjade jag denna. Den blev färdig rätt så snart efteråt men jag har inte blivit färdig att visa upp den.

Jag ändrade lite på mönstret, brukar göra det. Bland annat så hade jag antennsladd i handtaget. Såg att Charlotte hade det i en del projekt.

Den har använts till allt möjligt när man inte behöver ha så mycket med sig.

Fler bilder:




Att komma dit och sova i anslutning till affären var som att komma till himmelriket. Hade nyss flyttat, pluggade och var lite slutkörd.

Jag fick lov att ta film i affären och visa upp:




Har man inte varit i en quiltaffär är det svårt att föreställa sig det.

Idag länkar jag till Bambi och hennes fina sida.

Trevlig vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar