måndag 20 november 2017

Triangeltrick utlagt!


Jag sydde färdigt de sista blocken, blev ett par för mycket, och la ut det på golvet där det är minst i vägen. Här är ju inte bäst att ta bild, men ändå.

Jag ändrar säkert om lite till för på slutet blev det för lite variation men det var för sent på kvällen för att ändra på det. 

Nu får det ligga kvar här tills det är ihopsytt.

Mittrutan gjorde jag för ett år sedan på en kurs min Quiltgrupp Strandremsorna hade där vi hade Gunilla Plesner hos oss.

Sedan gjorde min quiltkompis en skiss på en förlängning och nu är alla delar sydda.

Jag länkar vidare till:


som skriver så fint om mitt projekt och min blogg idag. 

Tack Eva! 

Vad kul att du kommer till Siw igen i december.

Vi får se om jag tar mig dit då.

Trevlig syvecka!


4 kommentarer:

  1. Kommer att bli en härlig kvilt! // Kerstin

    SvaraRadera
  2. Kommer att bli superfin! Kram Catarina

    SvaraRadera
  3. Ditt täcke blir jättefint!!!

    SvaraRadera
  4. Tack för din inspiration på Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    SvaraRadera